2011. augusztus 25., csütörtök

Vegyes haul

Most egy haul bejegyzést hoztam. Az elmúlt időben nem vettem túl sok mindent,ezért csak most készült el a bejegyzés :)

Mivel jön a suli ezért ruha terén már erre készülök egy ideje. Mostanában leginkább az ilyen sportosabb kényelmesebb ruhadarabok kerülnek előtérbe,ugyanis sokat kell majd buszozgatni ilyesmi,és azt magassarkú cipőben nem biztos,h bírnám :D úgyhogy kicsit sportosabbra veszem a dolgokat most :)

Az egyik ruha darab egy szabadidőnaci,elég egyszerű,de tetszik a fazonja és a magas szárú fehér nike cipővel szerintem jól fog mutatni :)


A másik egy baseball sapi amit még 290ft-ért vettem a newyorkerben :D


Vettem egy táskát is ami élőben hosszúkásabb,mint a képen.



Vettem egy ilyen csőtoppot amiről most csak ilyen képem van ez a szombati buli előtt készült :)


Végül egy kis smink:
Az első amiről nincs most képem az egy h&m szájfény vanilia illatú imádom :D
A másik egy essence duó az akcióból,szép színe van,de semmi xtra :D








5 megjegyzés:

  1. megkérdezhetem, h a szabadidőnaci honnan van? :)

    VálaszTörlés
  2. kulturmosoly: h&m-ben vettem elvileg a fehérnemű részlegen volt,de szerintem abszolút olyan,mint egy szabadidő meg belül ilyen bélelt és ezért,jó meleg lesz majd :) azt hiszem,h 2500ft volt :)
    minorin: köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  3. hú köszi, most keresek pont valami nacit amiben majd hidegebb időben is tudok kint tornázni, remélem nálunk is van ilyen :)

    VálaszTörlés
  4. szerintem biztosan :) több színben is volt amúgy,majd nézz szét :)

    VálaszTörlés