2011. szeptember 2., péntek

Tesztek :)

Van pár termék amit egy ideje használok,és mostanra már van annyi tapasztalatom,hogy megírjam ezt a  bejegyzést :)

A termékek

Meglepődtem,hogy még nem írtam az elf termékekről,de most bepótolom :)

Elf zselés tus: nagyon szeretem ezt a tust könnyű vele dolgozni,és a vízvonalon is fent marad sokáig nem maszatolódik vagy halványul,a  bulikat és edzéseket is bírja :)
Elf krémes szemhéjfesték: ezt legtöbbször alapnak használ és jól megállja a helyét,de önmagában is nagyon szép,egy rétegben is szép nagyon természetes több rétegben pedig egyre intenzívebb gyönyörű fénye,csillogása van,nagyon szeretem,és h elfogy biztos rendelek újat :)
Elf all over color stick: ezt a terméket lehet szemre,szájra illetve arcra is használni,halvány rózsaszínes árnyalt és nagyon szépen csillog,ha rásüt a fény,én leginkább az arc csontomra szoktam felvinni sokszor pirosító helyett.
Essence púder: nem mondom,hogy nagyon rossz minőségű,mert biztosan van rosszabb is,mattít is mikor felkenem,de nem mondhatnám tartósnak,a nagy meleget és edzést,bulit legalábbis nem bírja :/ ha ez elfogy akkor biztosan másik márkából fogok újat venni,bár én leginkább csak nyáron púderezem magam.
Essence black mania szempillaspirál: ezt akciósan vettem,azóta ezt használom minden nap,általában egy spirált használok,ezért most ezt elfogyasztom,ahogy tudom :D nem azért,m olyan rossz nem csomósodik a  szempillám,fekete is bár nem olyan brutál,mint a neve mutatja,csak egyszerűen nekem túl szimpla pillákat csinál(persze attól is függ,hogy hány rétegben kened fel) 300ft-ért megérte,de ha elfogy akkor nekiállok keresni valami nagyon jót :)
Rival de loop sminklemosó: én ezt a kicsi kiszerelést vettem meg belőle 250ft volt azt hiszem,összességében,ha az árát is figyelembe veszem meg amúgy is azt kell,hogy mondjam elég jó szépen eltávolítja a sminket,bár én úgy szoktam használni,hogy először sima vízzel lemosom óvatosan a  szemem és ami ott marad azt ezzel távolítom el,mert a víznél semmi se lehet kíméletesebb,legalábbis én így gondolom :D és ami pozitívum még,hogy kevés is elég belőle,legalábbis ezzel a technikával :)

És ami a képen nincs,de szeretném még kiemelni az elf satírozó ecsetét amit minden nap használok azóta és szerintem szuper :)

1 megjegyzés:

  1. szia. véletlenül kerültem a blogodra, rögtön meg is nézegettem a postokat.. és az lett a véleményem, hogy: IMÁDOM :) Rögtön fel is iratkoztam :)

    VálaszTörlés