2011. június 1., szerda

Első postom: Haul

Ezeket a dolgokat az elmúlt időszakban vásároltam ezekről mondanám el a tapasztalataimat. Itt látható az első képen a zsákmány.



Az első képen az Essence smokey eyes spirálja látható,amit már egy ideje használok. A véleményem,h valóban gyönyörű pillákat tud csinálni,és nem kifejezetten drága,de az utóbbi időben azt vettem észre,hogy egy idő után, mint ha eltűnne a pilláimról,bár lehet,h csak rosszul érzékelem,  annak ellenére én ajánlanám megvételre,ha egy olyan spirált kerestek, ami nem túl drága(799ft),de szép pillákat csinál.




(Itt kb. egy rétegben van kifestve)

A következő terméke egy NYC skin matching alapozó, méghozzá a legsötétebb 691-es árnyalat. Mielőtt megvettem az alapozót,megnéztem néhány tesztet,hogy kinek,hogy vált be,és elég jókat mondtak róla.,szóval gondoltam,hogy nem is drága jónak is tűnik,hát kipróbálom. Mikor felkentem elég könnyű volt vele dolgozni, mert elég krémes, viszont kb. 5másodperc múlva, mint ha megszáradna, vagy nem tudom, de ilyen ragadós lesz és jön le a bőrömről ilyen kis darabokban, de ha nem jön le, akkor se lehet tovább dolgozni a bőrbe. A bőröm színéhez viszont elég jól igazodik, szóval ezt az ígéretet beváltja, de nem venném meg újra, mert nehéz eldolgozni, egy kis idő után, és nem túl jó a fedése sem. (ha valaki tudja, mit csinálok rosszul, és mért nem bírom 5mp után rendesen eldolgozni, írjon nyugodtan J )



A következő termék egy szájfény, szintén a NYC-től. Ez a Tribeca Tangerine árnyalatú kiss gloss szájfény. Elsősorban azért vettem meg, mert praktikus, hogy bármikor akár tükör nélkül is fel tudom kenni, és másodsorban pedig a gyümölcsös illat miatt került a kosaramba. Már olvastam neten is, hogy a színek nem olyan pigmentáltak, szóval erre fel voltam készülve, és ahogy az üzletben kipróbáltam láttam, hogy ez valóban így van, de ennek ellenére az előbb említett okok miatt megvettem J







A következő termék szintén egy szájfény, az Essence sun club kollekciójából a sunny pink árnyalat. Ezt 100ft-ért vettem bőven megérte, mert 6-os fényvédőt tartalmaz, ápolja az ajkat és vanília illatú :D  a szájon annyira nem pigmentált, de szerintem szép, és kellemes érzés nem ragadós.





Következő egy Balea görögdinnyés tusfürdő, ami elég olcsó (250ft) és nagyon jó illata van olyan igazi friss illat ezért is vettem meg, mert így nyárra tökéletesen felfrissít :)




Az utolsó termék egy Rossmanos sun ozon 6os faktorú naptej. Azért vettem ilyen kis faktorszámút, mert bár leégni nem nagyon szoktam, mégis csak szeretném óvni a bőröm, viszont barnulni is szeretnék, és nem akartam naptejre sok pénzt költeni, most akcióban 400-500ft körül van. A tapasztalatom, hogy elég könnyen beszívódik, nem ragad, nem büdös tipikus naptej illatú, és nem égtem le J


Hát ennyi lenne az első postom remélem, hogy hasznos volt és tetszett J






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése