2011. június 1., szerda

Essence, Catrice 1.

Több részben fogom bemutatni az essence és catrice cuccaimat,bár utóbbiból nincsen túl sok :D


Első ként nézzük a szájfényeket:

Első a sun club 05 sunny pink,erről már írtam az előző bejegyzésben :)


Második az xxxl nudes kollekció 02-es light candy árnyalat,ennek is nagyon finom illata van,és nagyon szép a színe is,és nem túl ragadós ez az egyik kedvenc szájfényem :)


A harmadik a volume & gloss 02-es sweet bubblegum ajak dúsítós szájfény,szerintem nem nagyobbította meg a számat,bár igazából nem is vártam tőle,de ennek ellenére nagyon jó hűsítő érzést ad miután felkentem,és nagyon jó mentolos illata van,ez a legkevésbé ragadós szájfényem,de ennek ellenére nem tartozik a kedvenceim közé :)


Az utolsó pedig a stay with me 01 me &my icecream árnyalatú szájfény ami viszont nagyon nagy kedvenc,mert elég erős a fedése,gyönyörű a színe,és egy darab csillám nincs benne :)


A képen látható sorrendben kentem fel őket :)

A következő képről az első termék legyen az essence korrektor,amiről jókat olvastam mielőtt megvettem,de igazság szerint nekem nem igazán vált be,nem mondom,hogy rossz,de ugyan ezt a "hatást" más,olcsóbb korrektortól is megkapom :/


A második termék az essence eyebrow stylist set,ami elég jó árban van és nagyon nagy segítség a szemöldökszedésben,nekem elsőre sikerült nagyon szépen megcsinálni másodjára már nem lett olyan jó,de gyakorolni kell :D én úgy gondolom,h már csak a sablonok miatt is érdemes megvenni :)


A harmadik termék pedig az essence fairytale kollekciójának egy darabja,amit 100ftért sikerült beszereznem,és nagyon örülök,hogy megvettem. Én highlighternek használom,és szépen eldolgozva csak arany csillámok látszanak,azok is csak,ah úgy süt a fény,szerintem legfőképp nyárra ez nagyon jól néz ki :)


A negyedik termék egy catrice márkájú,hab állagú alapozó,amit akciósan vettem még anno 600ft-ért,és mondhatom nagyon megérte,mert nagyon jól mattít,és elég erős a fedése,jól építhető,és viszonylag sokáig elég,ez még most is kapható,csak már olyan 1500ft körül,de megéri mindenképp :)


És az utolsó termék egy catrice pirosító,amit szintén 100ftért vettem meg,és nagyon szeretem,mert elég jól pigmentált,és jó vele dolgozni :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése