2011. június 26., vasárnap

Nyári smink :)

Ma arra gondolta,hogy elkészítem az első sminkes postomat,élőben sokkal szebb és sajnos a gépem nem adja vissza a színeket olyan jól,de azért megpróbálom,hátha.. :) Itt az első kép amin látszik a teljes smink,és a hozzá színben passzoló bikinim (ez az egyetlen kék ruhadarabom szerintem :D )


A szemem külső felébe a lovely paletta sötétebb kékjéből vittem fel majd a belső részbe a világosabb kékbőlés a kettőt az essence sun club paletta kékjével satíroztam össze.Majd az essence (03 pertty cool) szemhéjtusával húztam ki a szemem felül és alul kb a feléig (ez egyébként egy gyönyörű zöld szín :) ) alul pedig a szemem belső részét és a vízvonalat egy lady ann márkájú kék szemceruzával húztam ki (talán 2-es árnyalat de nem biztos :) ) A szempilláimat begöndörítettem és az essence smokey eyes spirálját használtam,ezután alapoztam a catrice habállagú alapozójával. Pirosítónak a burjois 03-as brun cuivré árnyalatú pirosítóját használtam,a számra pedig a catrice 010-es be natrual színű rúzsa került :)

 Itt egy kép a szemsminkről :)

És itt pedig egy kép a használt termékekről :)


Remélem tetszett ! :)

5 megjegyzés:

  1. Szemhéjalapozót nem használtál? :)

    VálaszTörlés
  2. csak házi készítésűt,de nem hiszem,hogy az olyan hatékony lenne,mint amit külön lehet venni,ezért nem említettem meg :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy csinálsz posztokat. :) Házi készitésű szemhéjalapozót én is próbáltam, de nekem többet ért még a korrektor is. :S

    VálaszTörlés
  4. littlebow szerintem szerezz be egyet, a catricenek már van itthon, illetve az l.a. makeupnak is van, nem tudom az van e a közeledben. nagyon szépen kiemeli a színeket, és tartóssá teszi :)

    VálaszTörlés
  5. Renii köszönöm szépen :)
    Sunbeam már tervben van,hogy veszek egyet,csak eddig mindig elvetettem,hogy inkább majd máskor,a catricet néztem már,de ég utána nézek,hogy kinek mennyire vált be :) la makeup sajna nincsen :( :D

    VálaszTörlés