2011. július 30., szombat

Arcápolás :)

Most néhány olyan arcápolási terméket szeretnék bemutatni amik nekem beváltak és ajánlok nektek is. 



A Balea arctonikot szoktam első lépés ként alkalmazni,nagyon jóérzés érzem,hogy tisztítja a bőröm,de nem szárítja ki és nem húzódik utána. A következő lépés a Balea arckrém ami mattító hatású,kellemes az állaga nem túl zsíros. Utoljára pedig az elf zit zapper nevű terméke,ami különböző savakat tartalmaz ami leszárítja a pattanásokat,és nagyon hamar látható a különbség. Erről már korábban írtam,de azóta használom,és az egyik kedvenc termékem lett,nem mondom,hogy 2 óra alatt teljesen eltünteti a pattanást,de nekem bevált,és sokkal szebb az arcbőröm,mióta ezeket a termékeket rendszeresen használom. Ami még pedig a  képen van és nem említettem meg az a  Garnier Pure  3 in 1 arctisztítója. Ezt is nagyon szeretem és nagyon hatásos,csak nekem macerás,arcot vizezni aztán bemaszírozni leöblíteni,egyszerűbb a  tonikozás,de attól függetlenül bátran ajánlom ezt is,mert rendszeres használat mellett,nagyon szépen rendbe hozza az arcot.

Árak:
tonik: kb 600ft
arckrém: kb 700ft
zit zaper: kb 440ft
Garnier 3in1: 1200ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése