2011. július 23., szombat

e.l.f haul :)

Ez az első elf rendelésem és nagyon vártam már,pénteken adtam le a rendelést,hétfőn küldtek smst,hogy feladták és szerdán itt is volt :D


Ebben a kis dobozban érkezett:

Az első termék az All over color stick Persimmon árnyalatban. Ezt lehet használni arcra,szemre,szájra. Én az arc csontomra tettem belőle,hogy egy szép csillogást adjak neki .

A második egy krémes állagú szemhéjpúder duó,amit lehet magában is használni úgy is nagyon szép,de lehet alapnak is használni. 
Butter Pecan árnyalat )

A harmadik egy gél állagú tus amihez egy kis ecset is járt,amivel egész jól lehet dolgozni. Nagyon könnyű a felvitele tényleg sokkal jobb,mint a többi folyékony tus.


A következő egy szemhéjalapozó ezt még nem próbáltam ki,de jókat hallottam róla :)


Rendeltem még egy pufi ecsetet is,még ezt se próbáltam ki.


Az utolsó pedig egy Zit Zapper-nek nevezett termék amit ha a pattanásokra kenünk pár órán belül a pirosság és a pattanás is halványodik,én ú
gy látom,hogy működik és google-ben is található előtte-utána kép,ami ezt bizonyítja :)


Minden termék £1.50 kivéve a zselés tus,mert a studio termékek közül való az  £3.50,szerintem teljesen jó áruk van és jó minőségűek,ennyiért még essence termékeket se nagyon kapunk,tervezek majd még egy rendelést a közeljövőben,mert nagyon tetszenek a termékek :)

Mivel a mintákat a kezemen nem tudtam jól elfényképezni,csináltam egy sminket,de sajnos ez se adja vissza egyáltalán a színeket :/

Az all over color sticket a számon és az arcomon használtam a szemem pedig a krémes szemhéjpúder és a zselés tus látható.









2 megjegyzés:

  1. jó cuccokat rendeltél. a color stick nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :) nagyon megérte,mert ingyen volt a házhoz szállítás és kb 3400ft-ot fizettem az összesért úgy hogy a zselés tus kb 1000ft volt,szóval megéri innen rendelni :)

    VálaszTörlés