2011. július 6., szerda

Haul :)

Ezeket vettem az elmúlt napokban :)
A képek kicsit rossz minőségűek,mert most telóval csináltam :/ :)

Az első egy kistáska,ami szerintem nagyon jó városban szaladgálni,ha nem akarsz sok mindent magaddal vinni :)
A kínaiban vettük 1300ft körül volt.

A következő darabot nem vettük,hanem cseréltük ugyanis az előző szandimon szétment a cipzár,és kicserélték,ugyan olyat nem találtam a méretemben,csak egy nagyon hasonlót,ami szerintem passzol stílusban a táskához,és nagyon szeretem az ilyen cipőket,mer kényelmes,és egyben csinos is :) ez egyébként talán 2700ft volt :)

Az utolsó ruhadarab az egy farmer sort,ami felvéve nagyon jól néz ki és kiemeli a barnaságot :P
A képen sajnos nem jönnek úgy át a színek,de élőben nagyon jó,és csini :) majd lehet lesz kép felvéve is :)


Az utolsó egy sminktermék mégpedig egy alapozó. Mégpedig a Maybelline Affinitone Mineralja. Erre a tescoban akadtam rá véletlenül és megláttam,hogy 1300ftra van leakciózva. Amúgy is kellett ár egy új alapozó,és ilyesmim volt is csak a  tubusos változata (ami 1000ft volt,de csak teszter maradt már belőle annyira kifosztották) :D ezért úgy döntöttem,h megveszem. Pár napja használom még csak,de alig várom minden nap,hogy ezzel sminkeljek,mert annyira szeretem,szépen fed,passzol az arcbőrömhöz,és jó érzés viselni.Én a legsötétbb színt vettem meg az 50-es  Sun Bronze-t.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók,főleg a kistáska tetszik :) És én még vagy 2 hete,amikor elkezdődött a Maybelline akciózás a Tescoban,akkor vettem egy ilyen alapozót,de azt hiszem talán a 2. napon voltam és már csak 1 volt :O Gyorsan elvitték :)

    VálaszTörlés
  2. én meg eléggé a vége fele voltam most,de szerencsém volt,mondjuk a többi árnyalatból csak a teszter volt már,úgyhogy még jó,hogy nekem ez passzolt :D neked bevált az alapozó? :)

    VálaszTörlés