2011. július 12., kedd

Megint vásároltam...:D

Tegnap kedvem támadt vásárolni ezért elmentem a városba és benéztem ide-oda..:D Ezeket vásároltam :)


Kezdjük a Rossmanos cuccokkal:

-High School Musical testpermet: tudom,hogy elég gyerekesnek tűnik,de 250ft vot,gondoltam megszagolom milyen is,és nagyon megtetszett ilyen gymölcsös édeskés rágós illata van amit én imádok,és annyira tetszik,hogy azóta egyfolytában fújkálom magam vele :D  

- Essence mattifying compact powder 09-es árnyalat: ebben a hőségben nagy szükségét éreztem,hogy vegyek egy púdert,mert amúgy nem igazán szeretek púderezni,kicsit száraznak érzem,és túl mattnak az arcom,de mostanában annyira fénylett,hogy nem bírtam már nézni :D Végül ezt az essencet választottam,mert jó árban volt (900ft) és elég sötét színe van ami passzol a bőrömhöz is. Kicsit mintha kemény lenne a teteje de én úgy vettem észre,hogy vesz fel az ecset belőle annyit amennyi kell,és elég jól mattít.

-Essence púder ecset: ezt nagyon régóta szerettem volna biztos mindenki tudja,hogy menyire jó is ez,ezért nem is írnék többet róla én is imádom :D

Most jöjjön a Dm-es vásárlás:

-Balea Young arctisztító tonik: szerintem fontos,hogy tiszta és ápolt legyen a bőrünk,és mostanában rászoktam a rendszeres tisztításra és ápolásra. Elég jó citromos illata van,nem az a mű citrom inkább citromfagyi :D Vegyes bőrtípusra ajánlják és gyümölcssavakat tartalmaz 200ml és 600ft,ami szerintem nagyon jó ár,majd kiderül,hogy mennyire válik be

-Balea Young arckrém: megvettem a hozzá tartozó mattítós arckrémet is,amit jó érzés felkenni,és kellemes tapintású lett utána az arcom,kicsit sűrűbb állagú krém,de egyáltalán nem nehéz ez 50ml és 700ft volt

És persze az eurós boltot nem hagyhattam ki :D

-Itt vettem egy 72darabos törlőkendőt,aloeverával és mandulaolajjal 290ftért. Nem mondom,hogy nem volt puhább törlőkendőm,de az illata kellemes és az aloevera és a mandulaolaj biztosan jót tesz :)

-a másik szerzemény egy baolish paletta ami 145ft volt!! és rengeteg paletta van 145 meg 290ftért szóval biztosan visszamegyek még :D van benne 8 szín és egy pirosító,amik nem mondom,h durván pigmentáltak,de szépek,és a pirosító is nagyon tetszik benne.Akartam csinálni swatchokat,de nem túl jó a fényképezőm,és nem látszódtak rendesen a színek,mindesetre 145ftért bőven megéri :D

Hát ennyit vásároltam tegnap,remélem hasznos volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése