2011. július 1., péntek

Mini haul :)

Ma elmentem a rossmanba,mert a sok pozitív vélemény hatására úgy döntöttem,hogy megveszem az essence better than gel nails fedőlakkot,amiről most képet se csináltam,mert majd a tesztelés után írok róla bővebben az pedig még eltart pár napig :)


Aztán az eurós boltba bementem,mert láttam az újságban,hogy 50forintért!!! van 15darabos törlőkendő,ami így nyárra táskába pont jó(az illata isteni finom,nemtudom mihez hasonlítani,de nagyon jó),és a kasszánál megláttam egy tárcsát tele csillogós kövekkel,valamint járt hosszá egy kis pálcika is,ez pedig 225ft volt,egyből meg is vettem,mert pont ilyet kerestem :)

5 megjegyzés:

  1. Az a tárcsa nagyon jó! Olyat keresek én is ,de én eddig csak olyat láttam ami 500 forint körül volt és volt benne maximum 20darab kő. :/

    VálaszTörlés
  2. igen én is eddig csak 500ért láttam neten is meg boltokban is,most levettem az állványról akk is mondom tuti ez is 500 és mikor megláttam úgy megörültem :D hogy ha van felétek eurós bolt szerintem nézz be én ilyen felakasztós állványon találtam :)

    VálaszTörlés
  3. szia!
    szerinted 100 forintos boltban is lehet kapni ilyen tárcsás köveket? mert felénk nincs eurós bolt,pedig úúúgy tetszik :(

    VálaszTörlés
  4. szerintem megnézheted,m szoktak ott is lenni ilyesmik :) meg ott vannak kis zacskósak is,az is lehet,hogy van nagyon olcsón :)

    VálaszTörlés